انتشار نسخه اندروید ChatGPT تا هفته آینده

نسخه اندروید ربات چت هوش مصنوعی ChatGPT تا هفته آینده منتشر خواهد شد.

شرکت OpenAI اعلام کرده است که کاربران اندرویدی از هفته آینده می‌توانند از برنامه ChatGPT که مدت‌ها در انتظار آن بوده اند در دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

شرکت OpenAI این برنامه خود را برای کاربران iOS در ماه مه منتشر کرد؛ اما دارندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی به زودی می‌توانند برنامه رسمی ChatGPT را بر روی تلفن‌های خود دانلود کنند.

قبل از راه‌اندازی برنامه ChatGPT برای اندروید، OpenAI به افراد اجازه داده تا پیش‌ثبت‌نام کرده و برنامه را به‌طور خودکار در فروشگاه Play دانلود کنند.

توضیح برنامه در فروشگاه Google Play بیان می‌کند: این برنامه رسمی رایگان است، تاریخچه شما را در بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌کند و آخرین پیشرفت‌های مدل OpenAI را برای شما به همراه دارد.

برای پیش‌سفارش ChatGPT برای اندروید، می‌توانید Play Store را در گوشی هوشمند اندرویدی خود باز کنید و ChatGPT را جست و جو کنید، سپس روی دکمه نصب کلیک کنید، پیامی مبنی بر نصب خودکار برنامه پس از آماده شدن مشاهده می‌کنید، برای تکمیل فرآیند روی OK کلیک کنید. اگر دیگر نمی‌خواهید ChatGPT برای اندروید به‌طور خودکار دانلود شود، می‌توانید روی لغو ثبت‌نام کلیک کنید.

ChatGPT به کاربران این امکان را می‌دهد که با وارد کردن پرس و جو‌ها و درخواست‌های مربوط به محتوای مورد نظر، محتوای متنی تولید کنند. این سکو از هوش مصنوعی (AI) برای اسکن وب برای اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی ارسالی توسط کاربر استفاده می‌کند. سپس این برنامه پاسخ ها، توصیه‌های شخصی، الهامات خلاقانه، ورودی‌های شغلی و فرصت‌های آموزشی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پس از راه اندازی آن در نوامبر ۲۰۲۲، نسخه وب ChatGPT به سرعت بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده جمع آوری کرد، در هفت ماه گذشته منتهی به ژوئن، تخمین زده می‌شود که این سکو بیش از ۱.۶ میلیارد بازدید از سکوی وب خود داشته است.

راه‌اندازی ChatGPT باعث شده است که بسیاری از بازیگران بزرگ فناوری مانند متا، گوگل و اپل، نسخه‌های خود را از چت ربات‌های هوش مصنوعی ارائه کنند.

ترافیک جهانی دسکتاپ و تلفن همراه به ChatGPT در ماه ژوئن نسبت به ماه می ۹.۷ درصد کاهش یافته است؛ در حالی که تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد وب سایت ChatGPT، ۵.۷ درصد کاهش یافته است.

به گفته شرکت تحلیلی Likeweb، میزان زمانی که بازدیدکنندگان در سایت می‌گذرانند نیز ۸.۵ درصد کاهش یافته است. دیوید کار، مدیر ارشد Insights در SimilarWeb، در اوایل ماه جولای گفت: کاهش ترافیک نشانه جدید بودن ربات چت است.

منبع: الیوم السابع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۳:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
1
آخرین اخبار