تلاش حداکثری برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی

رییس کل دادگستری مازندران بر ضرورت کاهش مدت زمان رسیدگی‌های قضایی و رفع اطاله دادرسی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران در بازدید از شعب و دفاتر دادگا‌های عمومی و انقلاب شهرستان ساری ضمن تقدیر از زحمات همکاران قضایی، گفت: همکاران قضایی و اداری باید تلاش حداکثری در جهت کاهش رفع اطاله دادرسی و تکریم و خدمت رسانی به مراجعان داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت نوع برخورد با مراجعان، افزود: اثر تکریم ارباب رجوع و برخورد دلسوزانه و خوب قضات و کارکنان با مراجعه‌کنندگان، گاهی از صدور حکم نیز مهم‌تر است.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین در ادامه بازدید‌های میدانی از واحد‌های قضایی به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه‌کنندگان؛ با چند تن از مراجعین به دادگستری ساری نیز گفتگو و دستورات لازم را در خصوص موارد و موضوعات مطروحه صادر کرد.

بررسی تعدادی از پرونده‌های جریانی و مختومه و ارائه توصیه‌ها و ارشاد‌های لازم از دیگر اقدامات رئیس کل دادگستری مازندران در این بازدید چندساعته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
با سلام همانطور در کاهش زمان رسیدگی پرونده اقدام گردیده کاش در مورد دقت و عدالت در رسیدگی پرونده و نحوه برخورد تعدادی از کارمندان با ارباب رجوع مورد رسیدگی قرار یگیرد
آخرین اخبار