یمن خواستار تحریم سوئد و دانمارک شد

هزاران تن از شهروندان یمنی ضمن اعتراض به اهانت به قرآن در کشور‌های اروپایی خواستار تحریم کالا‌های سوئدی و دانمارکی شدند.

هزاران تن از شهروندان یمن روز دوشنبه در صنعا در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک، تظاهرات گسترده‌ای را در این شهر برگزار کردند.

براساس گزارس المسیره، یمنی‌ها در این تظاهرات خواستار عذرخواهی سوئد و دانمارک از مسلمانان شدند و اعلام کردند که توقف صدور مجوز اهانت به قرآن کریم به تنهایی کافی نیست.

آن‌ها اعلام کردند که دولت‌های غربی خود را ابزار دست صهیونیسم جهانی برای ترویج و گسترش انواع مختلف فساد کرده اند.

یمنی‌ها از ملت‌های اسلامی خواستند با هر شیوه‌ای از قرآن کریم و دیگر مقدسات دفاع کنند.

پلیس سوئد روز چهارشنبه در اقدامی تحریک آمیز بار دیگر مجوز آتش زدن قرآن در مقابل سفارت عراق در استکهلم برای همان فردی که پیش‌تر مرتکب این عمل شنیع شده بود را صادر کرد.

«سلون مومیکا» روز پنجشنبه بار دیگر در حرکتی موهن و اسلام ستیزانه، اقدام به پاره این کتاب آسمانی و پرچم عراق در مقابل سفارت عراق در استکهلم کرد.

روز جمعه نیز اعضای گروه ملی‌گرای اسلام‌هراس و راست افراطی «دانسک پاتریوتر» (وطن‌پرست دانمارکی) در اقدامی شنیع یک نسخه از قرآن کریم را در مقابل سفارت عراق در کپنهاگ دانمارک سوزاندند.

برچسب ها: سوئد ، دانمارک ، هتک حرمت ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۷:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
اول واقعا دم یمنیهای با غیرت گرم و موضوع بعدی همه مسلمانها وظیفه دارند که در مقابل اقدامات ضد اسلام و توهین به مقدسات اسلامی هوشیار و هماهنگ عمل کنند و اولین اقدام هم باید تمام کالای این دو کشور نژاد پرست و ضد اسلام را تحریم کنند.
آخرین اخبار