شیخ نعیم قاسم: اهانت به قرآن کریم بخشی از پروژه آمریکا و صهیونیسم است

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد که اهانت به قرآن کریم در كشورهاي اروپايي، بخشی از پروژه آمریکا و صهیونیسم و تثبیت اشغالگری در منطقه است.

 شیخ نعيم قاسم طی سخنانی در شهر بعلبک گفت: اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک بخشی از پروژه آمریکایی و صهیونیستی و تثبیت اشغالگری در منطقه ما برای آسیب زدن به تعالیم ماست. تعرض به قرآن کریم باعث تمسک بیشتر ما به آن به عنوان کتابی که هیچ نظیر و مانندی بر روی زمین ندارد، می‌شود و هیچ یک از رفتار‌های انحرافی آن‌ها ما را از قرآن بازنخواهد داشت.

به گزارش شبکه المنار، معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان افزود: همانگونه که بر اسرائیل پیروز شدیم و سرزمین خود را آزاد کردیم و همانگونه که صهیونیست‌ها از رویارویی نظامی با ما ناتوان شدند، استکبار جهانی نیز از رویاریی فکری، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی ناتوان خواهد شد.ما امروز الگوی مقاومت حزب‌الله را داریم و این الگو به ما اعتماد و عزت می‌بخشد و ما به پروردگار و توانایی خود اطمینان داریم و بر سه‌گانه ارتش، ملت و مقاومت تأکید می‌کنیم.

پس از اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد در روز پنجشنبه پیش (۲۰ جولای) که با چراغ سبز پلیس این کشور صورت گرفت، روز جمعه نیز به بهانه آزادی بیان، یک گروه راست‌افراطی در دانمارک، نسخه‌ای از قرآن کریم را مقابل سفارت عراق در کپنهاگ سوزاند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار