ارتقاء راه‌های شریانی سیستان و بلوچستان از اولویت‌های در دست اجرا است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هر چند برای بهبود راه‌های استان و ارتقاء راه‌های اصلی به بزرگراه تلاش‌های بیشماری صورت گرفته است، اما همچنان فاصله زیادی با شاخص‌های توسعه‌ای کشور وجود دارد.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان   در بازدید از روند اجرای راه‌های شریانی حوزه راه و شهرسازی جنوب استان گفت: در سال گذشته عملیات اجرایی باند دوم قطعه یک ایرانشهر به مهرستان و قطعه ۹ ایرانشهر به نیکشهر آغاز شده است که تا کنون در مجموع هرکدام بیش از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و برای اتمام این قطعات بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی افزود: عملیات اجرایی باند دوم قطعات دو و سه ایرانشهر به خاش نیز که در منطقه کوهستانی واقع شده اند از سال ۹۹ آغاز و در حال حاضر بیش از ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش بینی می‌شود برای اتمام این دو قطعه بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شود.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: بهبود راه‌های استان نه تنها در کاهش تصادفات استان مؤثر خواهند بود بلکه سبب رونق صادرات و واردات و ارتقاء میزان حمل و نقل بار و مسافر در استان خواهند شد.

برچسب ها: راها ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار