رئیس کل دادگستری کرمان مطرح کرد؛

برخورد قاطع با کشف حجاب های سازمان یافته

حجت الاسلام حمیدی گفت: دستگاه قضا و فراجا با کشف حجاب‌های سازمان یافته قاطعانه و با تدبیر مورد برخورد می کند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان در دیدار  با فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک انتصاب سردار فرشید به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان، گفت: امیدوارم این انتصاب به توسعه همکاری‌های مشترک قضایی و انتظامی کمک کند تا مردم در فراجا و دستگاه قضایی خدمات بهتر و بیشتری را دریافت کنند.

او با بیان  اینکه آشنایی جنابعالی با مناطق مختلف، مردم و فرهنگ‌های مختلف استان از ویژگی‌های برتر شما در سمت فرماندهی انتظامی استان کرمان است، بیان کرد: در سوابق کاری شما مشهود است که همواره در همکاری با قوه قضاییه و انجام وظایف ذاتی انتظامی به عنوان نیروی عملیاتی و در صحنه شناخته می‌شوید.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی از سرپرست فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز قدردانی کرد و تصریح کرد: از زحمات فرمانده سابق انتظامی استان کرمان نیز قدردانی می‌کنم؛ زیرا ایشان نیز فردی عملیاتی و در صحنه بودند.

او بیان کرد: مردم مطالبات به حقی از جمله در حوزه حجاب و عفاف از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دارند و باید به این مطالبات پاسخ داده شود.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: دستگاه قضایی و فراجا موارد مربوط به کشف حجاب و کشف حجاب‌های سازمان یافته را براساس هماهنگی‌های مشترک قضایی و انتظامی قاطعانه و با تدبیر مورد برخورد قرار خواهند داد تا از این توطئه دشمنان نیز عبور کنیم تا همان گونه که در ۴۴ سال گذشته ارزش‌های دینی در کشور حاکم بوده، این ارزش‌ها همچنان حاکم بماند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در سخنانی ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف از جمله برخورد با جرائم خشن و توسعه امنیت مردم گام بر می‌دارد، گفت: پلیس و سیستم قضایی برابر قوانین، مقررات و ضوابط تعریف شده، مکمل یکدیگر هستند تا احساس قدرت افزایش یابد.

 او  افزود: به عنوان سرباز ولایت هر آنچه در توان و امکان داریم، به کار می بریم و در حد مقدورات در خدمت مردم و افرادی که دلشان برای این نظام می‌تپد، هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار