برگزاری ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر استان البرز

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز گفت: ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر استان البرز برگزار شده است.

فرید نجف‌نیا در جلسه‌ای که به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز و با حضور ۱۲۰ نفر از مددجویان این مجموعه برگزار شد، بر برنامه ریزی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی جامعه مخاطب کمیته امداد امام خمینی (ره) استان جهت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
وی به تبیین راهبرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقوله توانمندسازی با محوریت اشتغال پرداخت و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه، توجه به امر آموزش به ویژه آموزش‌های کسب مهارت و مشارکت اجتماعی جهت ایجاد اشتغال پایدار در بین مددجویان هستیم. 
این مقام مسئول وبیان کرد: در سال گذشته  ۷۶ کارگاه آموزشی برای اقشار و گروه‌های آسیب‌پذیر استان مانند معتادان و خانواده‌های آن‌ها، زندانیان، متقاضیان طلاق، سربازان و کارگران برگزار شد.
نجف‌نیا اضافه کرد: ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به ۸۲۳۰ نفر در مساجد و همچنین به ۳۶۰۱ نفر در مصلی‌های سطح استان توسط حقوقدانان و وکلا، از دیگر برنامه‌ها در سال قبل بود که در سال جاری هم ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.