تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی وارد هفته بیست و نهم شد+ فیلم

بیست و نهمین هفته از تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی همزمان در تل آویو و ۱۵۰ نقطه دیگر در حال برگزاری است.

هزاران نفر از معترضان به اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه همزمان در قدس اشغالی، تل آویو و ۱۴۹ منطقه مختلف از سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش تایمز اسرائیل، خیل جمعیت این هفته به حدی است که گفته می‌شود تا چندین کیلومتر از خیابان‌ها مملو از معترضان است و پل‌ها و مسیر‌های رفت و آمد به دلیل ازدحام جمعیت مسدود شده است.

منابع خبری گزارش دادند جمعیت بیشتری نیز همراه با خودرو‌های خود در حال پیوستن به این اعتراض‌ها هستند و پیش بینی می‌شود ده‌ها هزار نفر هم به جمعیت فعلی اضافه شوند. برخی از شرکت کنندگان در این اعتراض‌ها دلیل حضور خود در این تظاهرات را هراس از آینده رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند.

علی‌رغم تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای موکول کردن روند تصویب طرح تغییرات قضایی در کنست، شهرک‌نشینان معترض به سیاست‌های کابینه «بنیامین نتانیاهو» همچنان به تجمع‌های اعتراضی خود در مناطقی از تل‌آویو دیگر نقاط سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند. 

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» روز گذشته (جمعه)، بیست و یکم جولای در گزارشی اعلام کرد: بیش از صد‌ها هزار شهرک نشین صهیونیست از تل‌آویو به سمت قدس اشغالی راهپیمایی اعتراضی خود را علیه طرح کابینه نتانیاهو برای تضعیف قوه قضاییه آغاز کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
تظاهرات خشک و خالی به چه درد میخوره حالا دیگه باید بریزند تو کاخهای ریاست نخست‌وزیری یک یا چند بانک را آتش بزنند چندین عدد سطل های حمل زباله را آتش بزنند خلاصه مقدار زیادی آتش بازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۲۲:۲۵ ۳۱ تير ۱۴۰۲
جامعه ای ناهمگون یکی از اتیوپی یکی از آمریکا یکی از آسیا اینان را با سریع ترین هم زن ها را به هم بزنی هیچگاه با هم مخلوط نمی شوند این یک واقعیت کتمان ناپذیر است یقینا آن یهودی اروپایی‌ هیچ گاه دوست ندارد حقوق شهروندی برابر با یهودی اتیوپیایی و از آن فراتر با آسیایی داشته باشد و این مشکل ساز است
Germany
ناشناس
۲۲:۰۴ ۳۱ تير ۱۴۰۲
خوبه باز حق اعتراض دارند!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۵۵ ۳۱ تير ۱۴۰۲
چجوری اونجا مجوز میدن تطاهرات کنن؟
باید یروزه نتانیاهو جمعش کنه
آخرین اخبار