نیازمندان خراسان جنوبی مهمان سفره اباعبدالله

تا پایان روز سوم محرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.

 لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان  جنوبی گفت: تا پایان روز سوم محرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان در قالب اجرای پویش «احسان و اطعام حسینی» بین نیازمندان توزیع شد.

او به پیش بینی ایجاد ۱۱۴ آشپزخانه با محوریت مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی برای اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۱۴ آشپزخانه اطعام حسینی افتتاح شده است.

به گفته لطفی این جریان مردمی در این سال‌ها با مشارکت خوب مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی همراه بوده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان  جنوبی عنوان کرد: هم افزایی با مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در زمینه اطعام حسینی و پیش بینی تهیه و توزیع بسته‌های غذایی با مشارکت تمامی خیرین و نیکوکاران در برنامه است.

او با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، اظهار کرد: هم استانی‌ها می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۰۶۰۲-۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری#۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.