تشکیل ۳۰۲ پرونده تخلف صنفی برای نانوایان استان قزوین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:۳۰۲ پرونده تخلف صنفی برای نانوایان استان تشکیل شده است.

مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تشکیل ۳۰۲ پرونده تخلف صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه نانوایان استان خبر داد.

رحمانی افزود:این تعداد پرونده تخلف صنفی در هفت هزار و ۸۷۴ مورد بازرسی میدانی از نانوایان این استان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: به طور کلی در همین مدت از واحدای عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین ۳۳ هزار و ۸۰۲ مورد بازرسی میدانی صورت گرفته که ۲۰ هزار و ۴۹۱ مورد آن مربوط به حوزه دامپزشکی است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرونده‌های در حوزه دامپزشکی که عمدتا مربوط به دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های عرضه مرغ و ماهی است، به ۷۱ فقره پرونده منجر شده که پس از تشکیل به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رحمانی در ادامه گفت: بازرسی از واحد‌های عرضه کالا‌های اساسی در استان قزوین به صورت روزانه و مستمر انجام می‌شود و بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج اصناف به شکل روزانه از واحد‌های صنفی سرکشی کرده و نظارت می‌کنند که انجام مانور‌های اخیر در شهرستان‌ها با رضایت شهروندان و کاهش تخلفات در حوزه نانوایی روبرو بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار