اسلام دین عزت، صلابت، آرامش و نرمی است

حجت الاسلام علی مهدی زاده گفت: اسلام دین عزت، صلابت، آرامش و نرمی است لذا باید با دوستان با نرمی و با دشمنان با شدت و صلابت برخورد کنیم.

حجت الاسلام علی مهدی زاده در جمع عزاداران در حسینیه بزرگ کوهبنان گفت: باید با اسلام مبارزه را آغاز کنیم و شیعه ناب محمدی را با صداقت و درستی ترویج بدهیم.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اسلام دین عزت، صلابت، آرامش و نرمی است لذا باید با دوستان با نرمی و با دشمنان با شدت و صلابت برخورد کنیم.

استاد جامعةالمصطفی قم افزود: بالاترین ارتداد در حققیت ارتداد اعتقادی است که ملت یزید و معاویه از این جمله بودند کسانی که با اهلبیت بیعت کردند، اما در ادامه تبعیت نکردند.

او تصریح کرد: تمام کسانی که در کربلا در برابر سیدالشهدا ایستادند و زمینه شهادت او را رقم زدند مسلمان بودند و نماز می‌خواندند.

فعال فرهنگی و سیاسی گفت: در جریان کربلا گروهی را با پول خریدند که فقط سیاهی لشکر باشند، گروهی را وعده پست و مقام دادند تا در لشکر امام حسین (ع) حضور پیدا نکنند در حالی که همه آنان مسلمان بودند.

معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت امام جواد (ع) قم ادامه داد: بعد از پیامبر اکرم (ص) مردم فرقه‌های مختلف را تشکیل دادند در حالی که مسیر هدایت و رستگاری فقط و فقط مولای متقیان بود و هست.

او ابراز داشت: اسلام یعنی تسلیم، رسیدن به درجه یقین، رسیدن به درجه صداقت، رسیدن به مرحله اقرار و در نهایت عمل کردن و جهاد کردن است.

حجت الاسلام مهدی زاده گفت: همواره باید برای اسلام و انقلاب کار کنیم چرا که ما جوانان عزیزی را در این راه در دوران دفاع مقدس تقدیم کردیم.

برچسب ها: محرم ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار