پیگیری حمایت از توسعه زیست‌بوم فناوری از برنامه‌های سفر معاون رئیس‌جمهور

معاون رئیس‌جمهور تاکید کرد: حمایت از توسعه زیست‌بوم فناوری چهارمحال و بختیاری از موارد مهمی است که در این سفر پیگیری می‌شود.

روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز شنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ در سفر به چهارمحال و بختیاری در بازدید از مرکز نوآوری صنعتی واقع در شهرک صنعتی شهرکرد افزود: به‌دنبال سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و حضور مسئولان و مدیران ملی در استان‌ها، سفر‌های استانی به مناطق مختلف کشور پیش‌بینی شده است و این سفر نیز با هدف بررسی ظرفیت‌های این استان و کمک به شکوفایی آن انجام گرفته است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور افزود: حمایت از توسعه زیست‌بوم فناوری استان از جمله موارد مهمی است که در این سفر پیگیری می‌شود و این مهم با بررسی و ارزیابی میدانی ظرفیت‌های این استان امکانپذیر است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: بسیاری از استان‌ها دارای ظرفیت‌های طبیعی و انسانی بالایی هستند، اما به سبب فاصله از مرکز و یا اینکه در گذشته، این ظرفیت‌ها به خوبی دیده نشده است، نتوانسته‌اند از این قابلیت‌ها در مسیر توسعه خود استفاده کنند.

دهقانی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری از استان‌هایی است که اگرچه از منابع حمایتی کمتر استفاده کرده، اما ظرفیت‌های انسانی خوبی دارد که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه زیست بوم نوآوری این استان استفاده کرد.
بازدید از اراضی پردیس صنعتی، شرکت در آیین افتتاح شرکت دانش‌بنیان، بازدید از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری، حضور در آیین واگذاری اراضی پردیس به شرکت‌های دانش‌بنیان و آغاز عملیات احداث مرکز نمونه‌سازی زیست فناوری، افتتاح ساختمان بنیاد نخبگان، شرکت در جلسه ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و دیدار با منتخب نخبگان از برنامه‌های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۳۱ تير ۱۴۰۲
شهرهای فناوری و پژوهش و پارک های فناوری در سطح استان و شهرستانهای دهگانه می‌باید ساخته و توسعه یابند
آخرین اخبار