گازرسانی به گلخانه نودهک و شهرک صنعتی کوهین در اولویت برنامه های شرکت گاز

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عملیات گازرسانی به گلخانه نودهک واقع در شهرستان تاکستان و شهرک صنعتی کوهین را از مهمترین اولویت‌های این شرکت در سال جاری برشمرد.

علی حجتی پور  مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: برای اجرا و بهره برداری از فاز یک گلخانه نودهک تاکستان نیازمند به منابع گازی، آب و برق هستیم که در بخش گازرسانی این شرکت سعی کرده تا با تعریف یک پروژه جامع و مناسب، این طرح را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: برای انجام این کار و تامین گاز مورد نیاز این واحد گلخانه‌ای نیازمند احداث ۱۲ کیلومتر خط تغذیه ۱۲ اینچ و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار CGS هستیم تا در سال رشد تولید، شرکت گاز استان قزوین بتواند سهم بسزایی را در تحقق شعار سال بردارد.

حجتی پور با اشاره به پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین، خاطرنشان کرد: در حوزه گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، به غیر از شهر صنعتی کوهین، ۱۵ شهرک صنعتی دیگر این استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: برای اجرای عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین به عنوان آخرین شهرک صنعتی فاقد گاز استان، نیازمند احداث خط تغذیه و یک ایستگاه CGS هستیم تا بتوانیم با احداث ۱۲ کیلومتر خط لوله انتقال، این شهرک صنعتی را نیز از نعمت گاز طبیعی در سال جاری بهره‌مند سازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.