تشکیل ۱هزار و ۲۸۵ پرونده تخلف واحد‌های صنفی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و ۲۸۵ پرونده تخلف واحد‌های صنفی با ارزش ۳۸ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قانونی استان ارسال شده است.

 ایرج حسن پور عصر امروز در جلسه تنظیم بازار استان سیستان و بلوچستان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی عضو کارگروه در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳ هزار و ۹۴۵ بازرسی با محوریت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان و در قالب گشت‌های مشترک نظارتی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی متولی در سطح استان انجام شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: طی این مدت یک هزار و ۲۸۵ پرونده تخلف واحد‌های صنفی با ارزش ۳۸ میلیارد ریال تشکیل شده که تمامی آن‌ها برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت و احتکار مورد را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه جامع پاسخگویی و پایش خدمت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

برچسب ها: استانداری ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار