مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام:

آتش سوزی خودرو پراید در ایلام موجب مصدومیت یکی از آتش نشانان شد

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: حادثه آتش سوزی یک دستگاه پراید مصدومیت یکی از نیروی‌های آتش نشان را در پی داشت.

نصرت الله لطفی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر بروز حادثه آتش سوزی یک دستگاه خودرو پراید در پارکینگ یکی از مجتمع‌های مسکونی شهر ایلام، نیرو‌های آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان سلمان فارسی بود که به علت حساسیت موضوع نیرو‌های ٢ ایستگاه آتش نشانی به مکان مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌های آتش نشان در سریع‌ترین زمان اقدام به خروج سریع سایر خودرو‌های پارک شده در پارکینگ کردند تا آتش به سایر ماشین‌ها سرایت نکند.

وی مطرح کرد: همزمان با تخلیه پارکینگ، نیرو‌های آتش نشان عملیات مهار و مدیریت آتش را انجام می‌دادند.

وی اظهار کرد: همچنین انتشار دود غلیظ ناشی از آتش باعث مبحوس شدن ساکنان مجتمع و اختلال در استنشاق هوای تازه شده بود که آتش نشانان اقدام به تهویه مناسب، ساکنان مجتمع را نجات دادند و از مسمومیت احتمالی آن‌ها جلوگیری کردند.

وی افزود: اما در این عملیات یک قسمت از دیواره مجتمع به علت حرارت بسیار زیاد فرو ریخت و باعث مصدومیت یکی از آتش نشانان مانده در زیر آوار شد و نیروی مذبور برای درمان به بیمارستان منتقل شد و اکنون تحت مداوا قرار دارد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام اظهار کرد: علت بروز حادثه این خودرو در دست بررسی است.

برچسب ها: وقوع حادثه ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.