بیش از ۱۵۰ اراذل و اوباش در اسلامشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۵۲ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ قبضه سلاح سرد و دو عدد اسلحه گرم خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا علیزاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران موفق به دستگیری ۱۵۲ نفراز اراذل و اوباش و کشف تعداد ۱۲۰ تیغه انواع سلاح سرد، یک عدد کلت کمری، دو عدد خشاب، ۱۰ عدد تیر جنگی، یک عدد اسلحه شکاری شده و ۱۲ نفر خرده فروش، ۸ نفر سارق نیز در این طرح دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می‌کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۷:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
یه بارم چندتا دزد واختلاسگر بازداست میکردین واینجوری نشون میدادین ومانورشون میدادین خیلی خوب میشد
آخرین اخبار