واگذاری ۸۷ زمین رایگان فرزندآوری در سرایان

۸۷ زمین رایگان تا کنون به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در شهرستان سرایان واگذار شده است.

فرماندار سرایان در شورای مسکن این شهرستان گفت: ۱۵۰ نفر در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کرده اند که درمرحله بررسی و پایش قرار دارند و تاکنون زمین مورد نیاز برای ۸۷ خانواده تأمین شده است.

رضوی افزود: در این مرحله به نمایندگی از ۸۷ متقاضی قرارداد واگذاری زمین به ۵ خانواده به نمایندگی از بقیه متقاضیان تحویل شد.

او همچنین با اشاره به تحویل ۲۱ قطعه زمین در شهر آیسک گفت: برای اولین بار تحویل زمین برای ساخت و ساز مسکن در این شهر انجام شد.

فرماندار سرایان تصریح کرد: پس از اینکه سال‌ها تحویل زمین برای ساخت و ساز مسکن در آیسک با مشکلاتی روبرو شده بود در نهایت با پیگیری مستمر فرمانداری و معاونت عمرانی استانداری این مهم برای اولین بار محقق و اراضی مورد نظر به طرح شهر آیسک الحاق شد.

تأمین زمین مسکن ملی در سه قلعه پیگیری شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: با توجه به عدم وجود زمین مناسب برای طرح نهضت ملی در شهر سه قلعه باید از ظرفیت توافق با مالکین به عنوان سهام مالکانه استفاده شود.

عباس زاده در خصوص مشکلات آماده سازی سایت ۷/۹ هکتاری سه قلعه افزود: شهرداری باید به عنوان متولی در اسرع وقت روند آماده سازی را انجام دهد.

او همچنین در این بازدید از سایت مسکن ملی سرایان دستور داد مشکل تأمین برق این سایت برطرف شود.

این سایت داری ۱۶۴ واحد مسکونی بین متراژ ۲۰۰ تا ۲۳۰ مترمربع است که به هر واحد ۳ میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.

هزار و ۹۰۸ نفر در شهرستان سرایان در قالب طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که تعداد ۷۷۲ نفر ثبت نام نهایی و ۵۳۵ قطعه در سایت‌های ۱۵ و ٢۵ هکتاری تخصیص و واگذار شده است.

برچسب ها: مسکن ، فرزندآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.