تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در اولویت

استاندار مرکزی: باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند فضای خوبی را برای خانواده‌ها و به خصوص ارتباط با قشر جوان و نوجوان ایجاد کند.

اولین نشست هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله، معاونین استاندار و جمعی از مدیران مرتبط در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

استاندار مرکزی در نشست گفت: شهر اراک محیط فرهنگی و تفریحی مناسب و کافی برای نشاط سالم اجتماعی ندارد و باغ موزه دفاع مقدس استان می‌تواند فضای خوبی را برای خانواده‌ها و به خصوص ارتباط برقرار کردن با قشر جوان و نوجوان ایجاد کند.

مخلص الائمه افزود: سال گذشته در جریان سفر رئیس جمهور، مبالغی برای تکمیل موزه اختصاص یافت، اما طبیعی است که با توجه به میزان کار باقیمانده این مبالغ کافی نبوده و موزه همچنان ناقص است.

او یادآور شد: باغ موزه دفاع مقدس در ادوار گذشته دغدغه شهرداری نبوده و به تعهدات خود در قبال آن عمل نکرده، در‌حالی‌که طرح، برآورد و تکلیف و تعهدات قانونی مشخص است و توقع داریم مدیریت شهری و شورای شهر در مدت باقی مانده از فعالیت خود، این مهم را با جدیت و به عنوان یک اولویت دنبال کنند.

برچسب ها: باغ موزه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.