استاندار ایلام خبر داد

بیست و هفتم مرداد ماه، آغاز فعالیت موکب داران ایلام

استاندار ایلام گفت:فعالیت موکب داران در استان از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۵ روز بعد از اربعین نیز خدمات آن‌ها ادامه خواهد داشت.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست با موکب داران استان، با اشاره به اینکه موکب‌داران، امسال نیز با همه ظرفیت‌ها ورود پیدا کنند، اظهار کرد: در استان ایلام ۲۳۳ موکب از ۲۷ مردادماه مصادف با اول ماه صفر فعالیت خود را آغاز کرده و تا پنج روز بعد از اربعین نیز خدمات آن‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: موکب‌داران در اربعین سال گذشته به خوبی پای کار آمدند، امسال نیز همچون سال گذشته باید با برنامه‌ریزی و به‌صورت منسجم در راستای خدمت‌رسانی به زائران ایفای نقش کنیم.

وی گفت: تلاش‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها باعث شد تا میزان تصادفات در اربعین سال گذشته به میزان ۵۰ درصد و میزان تلفات ناشی از تصادفات ۲۳ درصد کاهش یابد.

استاندار ایلام با اشاره به نقش مهم موکب‌داران در خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی، گفت: اولویت اربعین امسال افزایش خدمات رسانی مواکب استان به زوار در مرز مهران است.

وی ادامه داد: ۶۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد می‌کنند بنابراین نیاز است تعداد مواکب در استان ایلام افرایش یابد.

استاندار ایلام بیان داشت: نشست‌های هماهنگی مواکب به صورت هفتگی برگزار شود که در این نشست مشکلات مواکب احصا و برطرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.