تحقق ۵۰ درصدی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کلاله

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان از تحویل زمین به نیمی از متقاضیان جوانی جمعیت در کلاله و تحقق ۵۰ درصدی این قانون در شهرستان خبر داد.

محمد سراوانی گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار می‌کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرستان کلاله انجام شده است.

او افزود: تا کنون به نیمی از مشمولین این قانون در شهرستان کلاله زمین واگذار شده و شاهد تحقق ۵۰ درصدی این قانون در شهرستان هستیم.

سراوانی ادامه داد: مجموعاً ۷۸۰ متقاضی در شهرستان کلاله در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که از این تعداد ۹۰ متقاضی حائز شرایط هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های شرق گلستان گفت: در روز‌های اخیر در مراسمی متمرکز با استان، به ۳۴ متقاضی در شهرستان کلاله زمین واگذار شد.

او افزود: برای سایر متقاضیان به مرور و بعد از تامین و الحاق زمین، فراخوان واگذاری اعلام خواهد شد و بعد از راستی آزمایی و ارائه مدارک مربوطه، این قطعات واگذار می‌شود.

 سراوانی گفت:  متقاضیان جوانی جمعیت می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط واگذاری به سامانه طرح نهصت ملی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.