انصارالله یمن: آمریکا و صهیونیسم نماد استکبار جهانی هستند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد آمریکا و صهیونیست‌ها نماد طاغوت و استکبار جهانی هستند.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد آمریکا و صهیونیست‌ها در جهان امروز نماد طاغوت و استکبار جهانی هستند و پرچم شیطان را بر دوش می‌کشند.

به گزارش العالم، سید عبدالملک بدرالدین در سخنرانی به مناسبت سال جدید هجری قمری گفت: اقدام امت اسلامی در عمل کردن به مسئولیتش برای در دست گرفتن پرچم اسلام و میراث پیامبران باعث بازگرداندن عزت، شکوه و نقش آن در نجات خودش و نجات جامعه بشریت می‌شود. آنچه جامعه بشری در این مرحله از آن رنج می‌برد، شامل بحران‌ها، فتنه‌ها، ظلم‌های هولناک و ورشکستگی اخلاقی، نتیجه جنگ شیطانی است که پرچم آن را طاغوت حمل می‌کند.

او افزود: لابی یهودی، آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در صدر حاملان پرچم استکبار و طاغوت هستند و برای دور کردن جامعه بشریت از آموزه‌های الهی تلاش می‌کنند. طاغوت برای دور کردن بشریت از اصول الهی با هدف بیرون راندن انسان‌ها از نور و بردن آن‌ها به ظلمات به منظور سلطه کامل بر مردم تلاش می‌کند. طاغوت با حاکمیت خط مشی الهی و شریعت که مبتنی بر عدالت است، جنگید. طاغوت با آموزه‌های تربیتی و اخلاقی انسان‌ها می‌جنگد و برای قانع کردن ملت‌ها به جایگزین کردن این آموزه‌ها با رذایل و مفاسد و کنار گذاشتن فضایل انسانی تلاش کرد. 

دبییرکل انصارالله خاطرنشان کرد: طاغوت برای مبارزه با روحیه ایمان و اصول الهی و جایگزین کردن آن‌ها با کفر و الحاد و پیروی از شهوت‌ها تلاش کرد تا جایی که گناهان آشکار را ترویج می‌دهد. مسلمانان بر اساس مسئولیت مقدس خودشان باید برای مقابله با طاغوت و شر، اقدام جدی انجام دهند و خودشان و ملت‌هایشان را نجات دهند و در نجات جامعه بشری مشارکت کنند.

او همچنین گفت: مسلمانان باید از حرکت رسول الله (ص) الهام و از هجرت پیامبر (ص) که همراه با یاری الهی بود، درس بگیرند. طاغوت هر اندازه که به جنایت و فساد ادامه دهد، به همان اندازه به سقوط و فروپاشی، در صورت به حرکت درآمدن امت اسلامی، نزدیک می‌شود. ملت یمن به پیامبر (ص) اقتدا و در مسیر پدران و اجداد خود حرکت می‌کند و با یاری الهی مصمم است که هویت ایمانی خودش را حفظ کند. ملت ما به حرکت در مسیر آزادی بخشی در برابر هر نوع وابستگی به طاغوت و استکبار و مقابله با ائتلاف متجاوزان ادامه خواهد داد. ملت ما، همچنان انسجام جبهه داخلی را حفظ و برای تقویت توان دفاعی خودش با همبستگی اجتماعی تلاش خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ تير ۱۴۰۲
کشورهای عربی هم که همه از هم متنفر هستند نماد حماقت هستند. دشمن از تفرقه سود می برد. این اعراب خودشون هم خودشون رو قبول ندارند و هرکدام ادعای بزرگی بر دیگری را دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
خدا رو شکر جنگ بین عربستان سعودی و یمن تمام شد ملت یمن یک نفس راحتی کشیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۲۹ تير ۱۴۰۲
حال راه گم کرده دنبال دشمن جدید هست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۳:۰۲ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سلام یمن،

شاید به اراده و خواست من کمی از هم فاصله گرفته باشیم، به هر حال من حق را اسلام متمدن و جهان شمول می دهم و دیگر اینکه از نظر من و طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یهود و صهیونیست با هم متفاوت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
چی میگی اگه پول میخوای بگو تعارف نکن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ تير ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا و اسرائیل و منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
عربستان ول کردی چسبی به امریکا دشمن جنگ کی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
استغفرالله عربستان خوب شده جدیدا مگه نمیدونی
آخرین اخبار