تجلیل از ۲۰ خانواده در رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت البرز

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: ۱۱ اداره کل استان، ۲۰ خانواده، دو سمن و هفت داور ملی در رویداد ملی جوانی جمعیت تجلیل شدند.

معصومه آقایی گفت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت به همت اداره کل امور بانوان و حمایت از خانواده استانداری البرز و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه برگزار و در این رویداد از ۱۱ اداره کل استان، ۲۰ خانواده، ۲ سازمان مردم نهاد و ۷ داور ملی تقدیر شد.

وی افزود: این رویداد با حضور مسئولین ارشد استان که نشان از حمایتگری در موضوع و مسأله‌ی مهم جوانی جمعیت است، برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه به لطف پروردگار و به زحمت و همراهی عزیزان و دلسوزان استان البرز، رویداد جایزه جوانی جمعیت استان البرز برگزار شد، افزود: رویدادی که سراسر رخدادهای شیرین و دلنشین و لحظه به لحظه‌ی آن زندگی و شور و نشاط، بود.

وی تصریح کرد: مایه‌ی افتخار بود که ۲۰ تجلیل از میان تجلیل‌ها به گروه‌های مردمی و مؤسسات و خانواده‌ها تعلق گرفت و فقط ۱۱ تقدیر به مدیران و دستگاه‌ها و نخبگان و رسانه که پیام آن پررنگ بودن و همراه بودن مردم در موضوعی ست که بشدت پراهمیت است.

آقایی افزود: بنابراین اگر عزم مسئولینِ امر بر ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی جدی باشد، مردم پیشران‌خواهند بود.

گفتنی است رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت رویدادی است که به تجلیل از عملکرد فعالان حوزه جوانی جمعیت کشور در یکسال گذشته پرداخته و این رویداد در همه استان‌های کشور برگزار شد و برگزیدگان آن در رویداد ملی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب ها: جمعیت کشور ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.