ظرفیت تامین آب در شهرستان سرخه ۷۰ درصد افزایش یافت

مدیر امور آب و فاضلاب سرخه گفت: ۷۰ درصد به ظرفیت تامین آب آشامیدنی این شهرستان و روستاهای اطراف به منظور رفع مشکل کم‌آبی افزوده شد.

باصری  ابراز کرد: شرکت آب و فاضلاب برای رفع مشکل تامین آب آشامیدنی سالم شهرستان سرخه و روستاهای اطراف برنامه های مهمی در دستور کار قرار داد و در طی آن ایستگاه پمپاژ تکمیل و یکی دیگر از چاه های خط انتقال فیروزکوه وارد مدار شد که نتیجه این اقدامات افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت تامین آب شهر سرخه است.

وی بیان کرد: با همکاری آب و فاضلاب شهرستان فیروزکوه این عملیات در کمتر از ۱۰ روز به کار خود پایان داد و در پی ادامه عملیات گذر از تنش آبی، فرسودگی خط انتقال چاه روستای ایج از توابع شهرستان سرخه اصلاح شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رسید و وارد مدار بهره برداری شد.

وی تصریح کرد: در ادامه عملیات در روستای مومن آباد از توابع شهرستان سرخه برای جلوگیری از هدررفت آب، اصلاح شبکه به طول ۱۰۰ متر انجام شد و برای جلوگیری از تنش آبی تا زمان اصلاح شبکه و آب پایدار، آبرسانی مستمر از سوی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به برخی روستاها همانند جوین و عبدالله آباد شهرستان سرخه در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار