مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام:

۸ یادمان شهدا در استان ایلام امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: هشت یادمان شهدا در استان طی هفته دفاع مقدس امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ محمد حسین فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام امروز در دیدار با استاندار ایلام گفت: با اهتمام استاندار ایلام در اختصاص اعتبارات لازم تحول چشمگیری در ساماندهی یادمان‌ها دفاع مقدس را شاهد هستیم به‌طوری‌که در هفته دفاع مقدس، هشت یادمان پس از سال‌ها در هفته دفاع مقدس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام برای اختصاص اعتبار به حوزه‌ی ایثار و شهادت افزود: اختصاص اعتبارات و تلاش‌های استاندار ایلام برای ساماندهی یادمان‌ها و گلزار شهدا فراموش نشدنی است.

سرهنگ فولادی از اختصاص ۶۳ میلیارد تومان به حوزه‌ی ایثار و شهادت خبر داد و بیان کرد: اختصاص این میزان اعتبار با عنایت‌های استاندار ایلام برای نخستین بار در کشور بی‌نظیر بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اضافه کرد: سال‌ها بود که به دلیل کمبود اعتبار و اختصاص اعتبارات ناچیز به این حوزه، یادمان‌ها مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گرفتند، اما در این دولت و در استان ایلام، با اختصاص اعتبارات لازم شاهد افتتاح هشت یادمان در هفته دفاع مقدس هستیم که جای قدردانی دارد.

وی بیان داشت: با اقدامات انجام شده و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به حوزه ایثار و شهادت، استان ایلام به‌عنوان یک الگو در کشور مطرح شده است.

سرهنگ فولادی در ادامه خواستار این شد که در دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان، برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.