پورابراهیمی:

کمیسیون اقتصادی وضعیت بازار سرمایه را پیگیری می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از رئیس مجلس دعوت می‌کنم تا در نشست فوق‌العاده امروز کمیسیون اقتصادی برای پیگیری وضعیت نامناسب بازار سرمایه و مطالبات مردم در این حوزه حضور پیدا کنند.

محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت نامناسب بازار سرمایه کشور در روز‌های اخیر نگران کننده است. تصمیمات غیر راهبردی که در نظام اقتصادی اتخاذ شده، امروز آثار منفی خود را در بازار سرمایه بر جای گذاشته است و میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار داده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تصمیماتی در خصوص نرخ خوراک واحد‌های تولیدی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها و تصمیماتی پیرامون تعرفه‌های صادراتی از جمله تصمیمات نادرست بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، امروز جلسه فوق‌العاده کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر اقتصاد و سایر مسئولان مرتبط برگزار می‌شود و از رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دعوت می‌کنم در این نشست حضور پیدا کنند تا تصمیمات مهمی برای پیگیری مطالبات مردم در فضای کنونی اتخاذ شود. شاخص‌های بورس به قبل از سال ۱۴۰۱ بازگشته است و این وضعیت به صلاح کشور نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: از سوی دیگر اقدامات خلاف قانونی که صورت گرفته را در دستور کار قرار داده‌ایم و در قالب اعمال ماده ۲۳۴ نیز پیگیری خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۷ تير ۱۴۰۲
فقط حرف نزنید و عمل کنید تا اعتماد از دست رفته را تا حدودی ترمیم‌کنید

باید بساط رانت خواران و نوسانگیران حقیقی و حقوقی را برچینید و اجازه ندید کسی که سهمی را خریده زودتر از لااقل یک هفته بفروشد
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۴:۵۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خواسته سهامداران فقط و فقط بکارگیری مدیران مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۷ تير ۱۴۰۲
رییسی یکی از شعارهاش سرو سامان دادن به سازمان بورس هست
Iran (Islamic Republic of)
آقای خاص
۱۳:۲۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
با رانت میبرن میخورن میبرن و تورم ایجاد میکنن اونوقت نگران افزایش سرمایه دو برابری ما خرده ها هستند که مبادا باعث تورم شیم ... داداش تورم را کسی ایجاد میکنه که خبر رانتی داره و با هزار میلیارد وارد میشه با تریلیارد خارج میشه در کوتاه ترین زمان ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۷ تير ۱۴۰۲
سرمایه های مردم پودر شد
اعتماد مردم صفر و نابود شد
خودتون بخرید خودتون بفروشید
کی دیگه دو ماه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۷ تير ۱۴۰۲
جناب پور ابراهیمی عزیز، مجلس ، دولت و دستگاه قضا از این وعده ها خیلی دادند و گوش سهامداران از این وعده های تو خالی و بدون عمل مسئولان پُر هست. نه کمیسیون اقتصادی مجلس ، نه دولت و نه دستگاه قضا و نه ..... هیچ شکلی از بورس حل نخواهند کرد. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ تير ۱۴۰۲
خدا رو شکر یکی به فکر میلیون ها سهامدار بدبخت افتاد
آخرین اخبار