اعزام ۱۰ وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض + فیلم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ۱۰ وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض و ۷ وزنه بردار هم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان برای شرکت در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی با حضور ۱۴ وزنه‌بردار از ۱۶ تیر ماه در خوابگاه شهید نواب صفوی دانشگاه مازندران آغاز شده است و تا پنجم مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند.

حسین سلطانی در وزن ۸۱ کیلوگرم، میر مصطفی جوادی در وزن ۸۹ کیلوگرم، محمد زارعی، امیر حقوقی و علیرضا معینی در وزن ۹۶ کیلوگرم، رضا دهدار و رسول معتمدی در وزن ۱۰۲ کیلوگرم، پیمان جان، مهدی کرمی، امیر عزیزی و مسعود ممیوند در وزن ۱۰۹ کیلوگرم، علیرضا یوسفی، آیت شریفی و علی داوودی در وزن ۱۰۹+ کیلو، ملی پوشان شرکت کننده در اردوی آماده سازی بابلسر هستند.

نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان است و بهمن زارع و وحید ربیعی به عنوان مربی و مسعود قاسمی به عنوان سرپرست در کنار او هستند.

نواب نصیر شلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین مرحله اردو‌های آماده‌سازی را پس از مسابقات قهرمانی آسیا در بابلسر پشت سر می‌گذاریم و برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم.

او افزود: شرایط اردو بسیار خوب هست و از اداره کل ورزش و جوانان و هیات وزنه برداری مازندران، بابلسر و دانشگاه مازندران برای برپایی این اردو تشکر کنم.

نصیر شلال با بیان اینکه ۱۰ وزنه بردار به مسابقات جهانی ریاض و ۷ وزنه بردار هم به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شوند، افزود: نتایج قابل پیش‌بینی نیست، ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

مسابقات جهانی وزنه برداری از ۱۱ تا ۲۶ شهریور ماه در شهر ریاض عربستان و رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی نیز از ۸ تا ۱۵ مهر ماه در شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار