پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی مرحله دوم پارک علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: مرحله دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت چهار هزار و ۲۰۰ مترمربع ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجید کزازی گفت: هم اکنون هزار مترمربع از مرحله دوم ساختمان آماده افتتاح و بهره‌برداری است و با توجه به اینکه در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مرحله دوم این ساختمان مصوب شد که در صورت تخصیص به‌موقع اعتبارات سه هزار و ۲۰۰ مترمربع باقیمانده تا دهه فجر سالجاری تکمیل و افتتاح می‌شود.

او گفت: از نیاز‌ها و دغدغه‌های اصلی واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان، فضای استقرار و به ویژه فضا‌های کارگاهی است که خوشبختانه در مرحله دوم ساختمان پارک علاوه بر فضا‌های استقرار ۱۱ کارگاه تخصصی، رستوران، نماز خانه، سالن آمفی تئاتر، سالن جلسه و یک فضای اشتراکی برای کار اشتراکی با ظرفیت مناسب طراحی شده است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در دهه فجر تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان گفت: مرحله نخست ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و هم اینک محل فعالیت واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان است.

کزازی از تعداد ۷۲ شرکت دانش بنیان فعال در استان همدان ۴۰ شرکت در پارک علم و فناوری همدان مستقر هستند و نیز از تعداد ۳۴۰ واحد فناور پذیرش شده در مراکز نوآوری و رشد تابعه پارک علم و فناوری استان همدان ۱۸۰ واحد فناور در مرکز رشد همدان استقرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.