درخشش فرهنگیان و دانش آموزان قزوینی در جشنواره‌های کشوری

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از درخشش فرهنگیان و دانش آموزان استان در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان کشور خبر داد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از درخشش فرهنگیان و دانش آموزان استان در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم و دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان کشور خبر داد و گفت: فرهنگیان و دانش آموزان قزوینی در این جشنواره‌ها موفق به کسب ۱۱رتبه شدند.

 سیاهکالی مرادی افزود: جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در سه محور فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا و چهار سطح آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد و دانش آموزان قزوینی در دوازدهمین جشنواره نوجوان سالم پنج رتبه و در دهمین جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان نیز حایز ۶ رتبه برتر شدند.

وی اظهار کرد: محور دانش‌آموزی شامل رشته‌های ایده پردازی، مقاله‌نویسی، نقاشی، گرافیک، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چند رسانه‌ای، خلق کاراکتر و موشن گرافی بود و در سال تحصیلی جاری بیش از ۳۸ هزار فرهنگی، دانش آموز و اولیاء در جشنواره نوجوان سالم و جشنواره ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگیان شرکت کردند.

سیاهکالی مرادی همچنین گفت: پس از داوری در سطح نواحی و مناطق ۶۲۸ اثر به مرحله استانی راه پیدا کردند و ۶۴ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

این مسوول همچنین هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانش آموزان و فرهنگیان و مدیران مدارس در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود:شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و ارتقای بهداشت روان از جمله محور‌های این جشنواره بود.

وی اضافه کرد: در بخش ایده پردازی امیر مهدی خیرخواه، بخش فیلم داستانی زهرا نظری، بخش فیلم تدریس پیشگیری مهری سرایی از قزوین و در بخش بازی‌های رایانه‌ای زهرا رضایی، بخش پروژه‌های مداخله‌ای زینب سلطانی حایز رتبه اول شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به برگزیدگان فرهنگیان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در بخش برنامه عمل سالانه نیز لیلا سادات مرتضوی، بخش منابع آموزشی و کمک آموزشی علی چناغچی از قزوین موفق به کسب رتبه‌های دوم کشوری شدند.

وی افزود: در بخش نقاشی آبرنگ مبینا حاجی زاده، طرح درس احدالله حسن پورموفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند و همچنین در بخش نقاشی مداد رنگی سیتا رحمانی و منابع آموزشی و کمک آموزشی مهری غفوری شایسته تقدیر کشوری شدند.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از ۱۷ هزار فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار