خبرهای خوش برای عشایر/ از اختصاص ماشین آلات تا ترمیم ایل راه ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: دو دستگاه گریدر به استان اختصاص داده شد که به زودی در چرخه ماشین آلات عشایر قرار خواهد گرفت.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به دیدار اخیر خود با سرپرست سازمان امور عشایر کشور گفت: در این دیدار دو دستگاه گریدر به خراسان جنوبی اختصاص داده شد که به زودی در چرخه ماشین آلات عشایر استان قرار خواهد گرفت.

او با بیان اینکه هموار شدن و تیغ زدن ایل‌راه‌ها یکی از مهمترین درخواست‌های عشایر استان بوده که این امر مورد موافقت امور عشایری قرار گرفت، افزود: در حوزه آبرسانی محلات عشایری و احداث راه و ابنیه فنی و نگهداری ایل‌راه‌ها هم هر کدام هشت طرح تعریف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع ۱۶ طرح حوزه آبرسانی محلات عشایری و احداث راه و ابنیه فنی و نگهداری ایل‌راه‌ها در هشت شهرستان در دستور تأمین اعتبار برای اجرا قرار گرفت.

جعفری اظهار کرد: تأمین جو مدت‌دار عشایری نیازمند اتمام مکاتبات و اخذ موافقت‌های نهایی پشتیبانی امور دام بوده که این مهم در دست پیگیری است.

او گفت: در حوزه صفحات خورشیدی جهت تولید برق هم علاوه بر سهم استان که بر اساس جمعیت عشایری هر استان نسبت به کل کشور سنجیده می‌شود، موافقت تخصیص ۱۰۰ مورد بیشتر به سهمیه استان اخذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.