برگزاری دوره بصیرتی در مراغه

دوره بصیرتی کارکنان و خانواده‌های پایوران فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی زمینی شمال غرب کشور در مراغه برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال غرب نزاجا گفت: در دوره بصیرتی۲۵۰ نفر از کارکنان، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و فرماندهان ارتش در مراغه آموزش دیدند.

حجت الاسلام خردمند افزود: این دوره فرهنگی و آموزشی با هدف تقویت بنیه اعتقادی و معنوی کارکنان و خانواده‌های ارتش برگزار شد.

وی اضافه کرد: روانشناسی، تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، فضای مجازی و رسانه موضوع آموزش‌های برگزار شده برای خانواده‌ها بود.

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال غرب نزاجا گفت: با برگزاری دوره‌های بصیرت، اطلاعات عمومی و آگاهی‌های اجتماعی و سیاسی کارکنان و خانواده‌ها در ارتباط با مسایل روز جامعه کشور و دنیا بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام خردمند خاطرنشان کرد: در زمان حاضر بصیرت افزایی بهترین راه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب برعلیه خانواده‌ها به ویژه نسل جوان است.

وی با بیان اینکه مادران نقش مستقیم در تربیت فرزندان دارند افزود: تربیت فرزندان باالگو گرفتن از ائمه معصومین و شهدا کشور را در برابر تمامی توطئه‌های شیطانی بیگانگان مصون نگه می‌دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۶ دوره بصیرتی برای کارکنان، سربازان و خانواده‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال غرب نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.