فرمانده هوانیروز ارتش:

کنگره شهدای هوانیروز با همکاری بنیاد شهید، ۱۹ آذر امسال برگزار می‌شود

امیر سرتیپ قربانی گفت: کنگره شهدای هوانیروز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است در تاریخ ۱۹ آذر برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی با بیان اینکه بحث شهدا و خانواده شهدا را جدی می‌گیریم افزود: اعتقاد داریم که امروز اگر اقتداری وجود دارد به برکت خون شهدا بوده که پای انقلاب ایستادند.

وی ادامه داد: ما در هوانیروز کار‌های بزرگی را در این راستا انجام دادیم، قبل از همه گیری کرونا، یادواره شهدا در اغلب پایگاه‌ها برگزار شد و امسال نیز در تمامی پایگاه‌ها یادواره شهدا را برگزار کردیم.

فرمانده هوانیروز ارتش عنوان کرد: کار بزرگی که امسال انجام خواهیم داد برگزاری کنگره شهدای هوانیروز با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در حال پیگیری برای انجام آن در تاریخ ۱۹ آذر هستیم.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به همکاری و کمک‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور افزود: برادر عزیزمان دکتر قاضی زاده هاشمی در تمامی زمینه‌ها با تمام توان از ما پشتیبانی کرد و با کمک ایشان در تاریخ ۱۹ آذر سال جاری کنگره شهدای هوانیروز را در سطح کشور برگزار خواهیم کرد.

امیرسرتیپ قربانی بیان کرد: امروز که در جامعه ما یک سری اتفاقات فرهنگی رخ می‌دهد که اگر اهتمام ویژه‌ای به این کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا داشته باشیم، پادزهری برای مسائل فرهنگی ما خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار