آذربایجان غربی قهرمان مسابقات کشوری جوانان شد

تیم وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی با کسب ۹ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان شد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز دوشنبه ۱۸ تیرماه در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل در حال برگزاری است.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که با شرکت ۹۳ وزنه‌بردار از ۲۴ استان کشور از دیروز آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی تیم آذربایجان غربی پایان یافت.

در این رقابت ها تیم وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی با کسب هفت مدال طلا و ۲ مدال نقره و در مجموع با کسب ۹ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی جوانان شد.

در بخش انتخاب بهترین ورزشکار نیز آریا پایدار از گیلان،امیرحسین قربانی از اردبیل و علی عالی‌پور از آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

پیش از این نیز با برگزاری مسابقات در رده سنی نوجوانان تیم وزنه‌برداری استان فارس با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد و در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها نیز استان زنجان با کسب پنج مدال طلا و چهار مدال برنز نایب قهرمان و تیم تهران با کسب سه مدال طلا و ۲ مدال نقره و یک برنز سوم شدند.

با پایان یافتن مسابقات وزنه‌برداری در رده سنی جوانان، از امروز ) پنج‌شنبه ۲۲ تیر) رقابت‌ها در رده سنی بزرگسالان آغاز و تا روز جمعه ادامه خواهد یافت.

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۸۵۳ شهید مبارزه با مواد مخدر مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه تا روز جمعه ۲۳ تیرماه به مدت ۶ روز در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل در حال برگزاری است.

رقابت‌های وزنه‌برداری در بخش بانوان هم از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه به مدت پنج روز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار