افزایش بی سابقه مصرف برق در البرز/مردم صرفه‌جویی کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: هیچ برنامه‌ای برای قطعی برنامه ریزی شده برق مشترکان خانگی ابلاغ نشده و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم تا پایان موج گرما برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

حسن کریمی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته با افزایش دمای هوای استان شاهد افزایش بی سابقه مصرف برق هستیم، اظهار کرد: در تلاشیم علی رغم فشار مضاعفی که به شبکه تامین برق استان وارد شده، هیچ لامپی در خانه‌های مشترکین خاموش نشود.

او افزود: حتی در این شرایط هیچ برنامه‌ای برای قطعی برنامه ریزی شده برق مشترکان خانگی ابلاغ نشده و امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم تا پایان موج گرما برق مورد نیاز مشترکان را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با تاکید بر اینکه در این شرایط از مردم تقاضای مدیریت بیشتر مصرف داریم، گفت: با توجه به اینکه خدمات رسانی در حوزه برق به مرز هشدار رسیده از شهروندان تقاضا می‌شود موضوع صرفه جویی را جدی بگیرند و ما را در تامین برق پایدار و مستمر یاری کنند تا منازل همه شهروندان خنک و روشن بماند و از پاداش صرفه جویی برق بهره مند شوند.

کریمی گفت: در این شرایط از مشترکان درخواست می‌شود کولرهای آبی را روی دور کند قرار داده و کولرهای گازی را روی دمای ۲۴ درجه تنظیم کنند.

او افزود: علاوه بر این مشترکان باید در طول روز حتی الامکان از نور طبیعی خورشید استفاده کنند و لامپ‌های اضافی را هم خاموش کنند.

کریمی گفت: از مشترکان درخواست می‌شود از تجهیزات برقی غیر ضروری در ساعات اوج مصرف (۱۰صبح تا ۱۰ شب) استفاده نکنند و تجهیزات برقی غیرضروری را از برق جدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.