استاندار همدان:

آرد با کیفیت تحویل نانوایی‌ها شود

استاندار همدان گفت: آرد تحویلی به نانوایی‌های استان باید از کیفیت و استاندارد‌های لازم برای پخت برخوردار باشد و مردم و شهروندان را راضی کند.

علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با مدیران کارخانجات آرد استان همدان گفت: کارخانه‌های تولید آرد استان باید به فناوری نوین برای ارتقا کیفیت در تولید آرد، بسته‌بندی و حمل و نقل مجهز شوند.

او گفت: راهکار‌های رفع مشکلات تولید آرد طبق قانون و ضوابط تدبیر شود تا روند رفع مشکلات تسهیل شود.

استاندار همدان گفت: تقسیم گندم وارداتی به صورت متوازن بین کارخانجات صورت می‌گیرد، اما کارخانجات تولید آرد باکیفیت مرغوب و مطلوب مورد توجه ویژه هستند.

قاسمی فرزاد گفت: در خصوص حمل و نقل باید شیوه رقابتی اتخاذ شود تا کیفیت ارائه خدمات ارتقا یابد.

استاندار همدان، ارتقای کیفیت نان را یکی از مطالبات به حق مردم دانست و گفت: سبوس گیری از آرد باید مطابق با استاندارد انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه کمبود آرد در استان نداریم، گفت: عرضه نان باید تا عصر هنگام و غروب آفتاب صورت گیرد و در این راستا در صورت نیاز، آرد نانوایی‌های پر مشتری تأمین می‌شود.

او با بیان اینکه سبوس گیری باید مطابق با استاندارد باشد، گفت: طبق مصوبه ملی سهمیه آرد مقرر شد در اختیار استان قرار گیرد تا بتوان بر اساس کارکرد نانوایان، آرد توزیع شود.

استاندارهمدان گفت: ظرفیت سنجی کارخانه‌ها و میزان و نحوه فروش آرد باید در دستور کار قرار گیرد تا با تحلیل آماری بتوان وضعیت کیفیت آرد توزیعی از سوی کارخانه‌ها را ارزیابی کرد و سهمیه گندم آن را افزایش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.