میزان تولد در گناباد ۱۴.۷ درصد افزایش یافت

رییس اداره ثبت احوال گناباد گفت: میزان تولد در این شهرستان طی سه ماهه ابتدای سال‌جاری با ۱۴.۷ درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۴۳۹ مورد رسید.

جواد محمدی گفت: بیشترین فراوانی اسامی نوزادان پسر در سه ماهه نخست امسال در گناباد به ترتیب علی، حسین، امیرعلی، مهرداد، امیر محمد و در میان دختران زینب، یسنا، حلما و فاطمه و زهرا بود.

وی مجموع متولد شدگان در گناباد طی سال ۱۴۰۱ را هزار و ۶۲۸ مورد اعلام کرد و از افزایش ۲.۳ درصدی این مقدار در مقایسه با سال قبل از آن خبر داد.

رییس اداره ثبت احوال گناباد گفت: از مجموع وقایع تولد در این شهرستان در پارسال ۸۵۱ مورد پسر و بقیه دختر بودند.

محمدی بدون اشاره به میزان طلاق ثبت شده در گناباد طی سه ماهه ابتدای امسال اظهار کرد: ۲۴۳ مورد طلاق طی سال گذشته در این شهرستان به ثبت رسید که این مقدار در مقایسه با سال قبل از آن ۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با اشاره به کاهش ۱۵.۸ درصدی آمار ازدواج در سال ۱۴۰۱ در گناباد گفت: ۷۱۹ مورد ازدواج در دفاتر ثبت ازدواج شهرستان گناباد به ثبت رسید که این رقم در سال ۱۴۰۰ حدود ۸۵۴ مورد بود.

رییس اداره ثبت احوال گناباد در مورد آمار وفات به ثبت رسیده در این شهرستان نیز گفت: سال قبل ۵۲۳ مورد وفات در این شهرستان به ثبت رسید که این آمار در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۰۰ مورد بود.

محمدی افزود: از مجموع آمار وفات سال ۱۴۰۱ در گناباد، ۲۸۰ تن مرد و ۲۴۳ تن زن و در سال ۱۴۰۰، ۳۲۶ تن مرد و ۲۷۴ تن زن بوده اند.

وی با بیان اینکه در مناطق شهری آمار وفات نسبت به مناطق روستایی بیشتر است ادامه داد:در سال ۱۴۰۱، در مقابل ۲۸۱ وفات ثبت شده شهری ۲۴۲ مورد در مناطق روستایی به ثبت رسید و در سال ۱۴۰۱ در مقابل ۳۲۷ وفات ثبت شده شهری ۲۷۳ مورد در مناطق روستایی به ثبت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار