پرداخت ۷۰ درصد حق بیمه کشاورزان و روستاییان از سوی دولت

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد گفت: مردم با پرداخت ماهیانه ۳۵۵ هزار تومان، از حقوق ماهانه هفت میلیون ۱۰۰ هزار تومان بهره مند می‌شوند.

محمدجواد رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد در نشست با فرماندار میبد گفت: کلیه افراد فاقد بیمه بین ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند در این صندوق، بیمه شده و از مزایا و مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و انتقال سابقه به صندوق‌های بیمه‌ای بهره‌مند شوند.
 
او با اشاره به افزایش سطح درآمدی این صندوق افزود: ۷۰ درصد حق بیمه از سوی دولت و ۳۰ درصد از سوی فرد بیمه شده پرداخت می‌شود و شهروندان با پرداخت ماهانه ۳۵۵ هزار تومان می‌توانند ماهانه مبلغ هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافت کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان تعداد بیمه شدگان این صندوق در میبد را هزار نفر خواند و تصریح کرد: همه افراد فاقد بیمه در میبد می‌توانند از این صندوق استفاده کنند.

رحیمی نسب ادامه داد: جلسه ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به زودی تشکیل شود تا بتوانیم افراد مشمول این صندوق در میبد که حداقل چهار هزار و ۳۵۰ نفر سرپرست خانواده و فاقد بیمه هستند را تحت پوشش این صندوق قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار