ارسال ۱۱ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان به آذربایجان‌غربی

همزمان با روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور کلید خورد.

زهرا آبسوران مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با ۱۸ تیر، روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با شعار «در مسیر دانایی بر بال کتاب» کلید خورد.

وی اضافه کرد: طرح ارسال کتاب به استان‌ها با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان در مرحله اول با ارسال ۸۴۵ هزار جلد کتاب از ستاد کانون کشور وارد فاز اجرایی شد که از این تعداد، ۱۱ هزار و ۶۷۰ جلد کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی بارگیری شد.

به گفته آبسوران، قرار است این کتاب‌ها وارد قفسه‌های ۳۵ کتابخانه کانون شامل ۲۳ مرکز ثابت، ۸ کتابخانه سیار و ۴ کتابخانه پستی فعال در آذربایجان‌غربی شوند.

آیین رونمایی از این کتاب‌ها در مراسم گرامیداشت روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان در محوطه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.