اقتدار امروز ارتش را مدیون اعتماد امام خمینی (ره) هستیم

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امروز اگر اقتداری در ارتش وجود دارد به خاطر اعتماد امام خمینی (ره) به ارتش و پیمان تاریخی کارکنان ارتش در آن روز تاریخی بوده و در پی این جریان رقم خوردن پیروزی‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امیرسرتیپ یوسف قربانی در حاشیه مراسم سالروز رژه تاریخی هوانیروز ارتش در قم عنوان کرد: رژه هوانیروز در آن روز به یادماندنی یک جریان تاریخی بود که باعث اثبات ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در محضر حضرت امام‌خمینی (ره) شد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه هوانیروز در آن روز به عنوان نماینده‌ای از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در محضر امام حضور داشت، عنوان کرد: این واقعه در بحبوحه سال ۵۸ که منافقین و معاندین بسیاری حضور داشتند صورت گرفت همچنین مستشاران زیادی از کشور خارج شده بودند که این امر به نظام وانقلاب ضربه وارد می‌کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در واقع امام در آن زمان به کارکنان ارتش اعتماد کردند و این اعتماد باعث رقم خوردن پیروزی‌های ارتش علی الخصوص هوانیروز در زمان جنگ تحمیلی شد.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان گفت: امروز اگر اقتداری در ارتش وجود دارد به خاطر اعتماد امام خمینی به ارتش و پیمان تاریخی کارکنان ارتش در آن روز تاریخی است و در پی این جریان رقم خوردن پیروزی‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.