معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش:

دانشگاه افسری امام علی (ع)، مهد پرورش افسران انقلابی است

امیر سرتیپ فلاح گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) نسل جوان امروز ارتش و حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی را پرورش می‌دهد.

امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم بدرقه اعزام دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) به اردوگاه‌های تابستانی با بیان این که این دانشگاه، مهد پرورش افسران انقلابی است، گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) در زمینه دانشجویان، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها دارای ظرفیت انسانی خوب، انقلابی و همیشه در صحنه در میدان‌های جهاد و مردم یاری در شرایط سخت است.

وی افزود: این دانشگاه نسل جوان امروز ارتش، فرماندهان نظامی گام دوم انقلاب و حافظان نظم و امنیت کیان ایران اسلامی را در خود پرورش می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به کسب مهارت‌های مختلف و آموزش‌های عملی در اردوگاه‌های تابستانی تصریح کرد: آموزش‌هایی از جمله دوره تکاوری، چتر بازی، کارورزی و ... در اردوگاه‌های تابستانه به افسران آموزش داده می‌شود. افسران دانشگاه افسری امام علی (ع) جا پای شهدای والامقام این دانشگاه گذاشته‌اند و این مهم، وظیفه خطیر آن‌ها را دو چندان خواهد کرد.

امیر سرتیپ فلاح در پایان خاطر نشان کرد: پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب در عمل و کردار افسران ارتش نمایان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار