معاون تربیت و آموزش ارتش:

دانشگاه امام علی (ع) پیشگام دانشگاه‌های نظامی کشور است

امیر سرتیپ شیخ گفت: دانشگاه افسری امام علی (ع) با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان، پیشگام سایر دانشگاه‌های نظامی کشور بوده است.

امیر سرتیپ علیرضا شیخ، معاون تربیت و آموزش ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: این دانشگاه با دارا بودن سابقه بسیار طولانی از گذشته تاکنون تنها مرکز تربیت فرماندهان و مدیران کشور بوده که در عرصه‌های مختلف در نیرو‌های مسلح، شاهد فرماندهی و مدیریت جهادی این عزیزان بوده‌ایم.

معاون تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه دانشگاه افسری امام علی (ع) به عنوان الگو، مبنای سایر دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح است، تصریح کرد: این دانشگاه با داشتن منشور تربیت برای مدیریت فرآیند تربیت نسل جوان، پیشگام سایر دانشگاه‌های نظامی بوده و به عنوان مرجع تخصصی محسوب می‌شود.

امیر سرتیپ شیخ با اشاره به این که تربیت و آموزش همواره از مهمترین ارکان تقویت و ارتقاء سطح کیفی نیرو‌های مسلح بوده است، اظهار داشت: این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی دانشگاه‌های افسری در تربیت نسل آینده فرماندهان و مدیران سازمان با نگاه به محیط آینده نقش آفرینی (دانشجویان امروز و فرماندهان آینده) این عزیزان، زمینه را برای تربیت چند وجهی افسران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار