ارتقای ۲ مرکز کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به مرکز الگوی تربیتی

دو مرکز شماره دو و سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند به عنوان مرکز الگوی تربیتی ارتقاء پیدا می کنند.

 

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به طرح ویژه راه اندازی مراکز الگوی تربیتی گفت: دو مرکز فرهنگی و هنری کانون استان با رویکرد تربیتی و کارگاهی باز طراحی و مراکز الگوی تربیتی می‌شوند.

او افزود: این طرح با هدف ارتقای رویکرد تربیتی فعالیت‌ها و برنامه‌ها و طراحی و اجرای برنامه‌های تربیتی نوین و همچنین تبیین جایگاه کانون به عنوان نهاد مرجع در تربیت کودک و نوجوان انجام می‌شود.

حمیدی بیان کرد: تقویت فکر و اندیشه، مهارت‌ها و سلامت ذهنی و جسمی رویکرد اصلی برنامه‌ها در این مراکز است که به صورت جذاب و گروهی طراحی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی عنوان کرد: این مراکز هم اکنون در مرکز استان با موقعیت جغرافیایی مناطق پر جمعیت پیش‌بینی شده است و ایجاد بخش فروش محصولات کانون (فروشگاه)، سالن مطالعه به تفکیک کودک و نوجوان و به صورت دو نوبته و حتی در روز‌های جمعه با حضور نیرو‌های جهادی پذیرای مخاطبان خود است.

او ادامه داد:  تقویت حضور اعضای نوجوان در مراکز، فعالیت‌های گروهی با مشارکت خانواده‌ها و برنامه‌ریزی متناسب با نیاز‌های کودکان و نوجوانان در این مراکز به صورت ویژه در دستور کار قرار می گیرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار