ارومیه میزبان مسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان کشور

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: میزبانی دومین دورمسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان به ارومیه رسید

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزبانی دومین دورمسابقات والیبال قهرمانی فرهنگیان به ارومیه رسید خواستار همراهی همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و عموم مردم برای افزایش سرانه ورزشی و آموزشی در سطح استان شد.

علی مطهری اظهار کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور در رشته‌های والیبال و در بخش آقایان از ۱۷ تیر در ارومیه آغاز می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

مطهری با بیان اینکه حدود ۴۸۰ ورزشکار فرهنگی و کادر فنی تیم‌ها در قالب ۳۲ تیم در سالن‌های سه هزار نفری ارومیه و مجموعه ورزشی شهید رجایی اداره کل آموزش و پرورش استان به رقابت خواهند پرداخت گفت: مراسم افتتاح این مسابقات روز شنبه ۱۷ تیر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

مطهری با عنوان این مطلب که شعار این رقابت‌ها معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین، مدرسه با نشاط، خواهد بود افزود: این مسابقات با پیوست فرهنگی و معرفی شهید شاخص و تلاش برای ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی، دنبال می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین از اعزام تیم‌های فوتسال زیر ۴۰ سال فرهنگیان به کرمان و تنیس روی میز و بسکتبال ۴ نفره به مشهد و والیبال بانوان به تبریز خبر داد و گفت: با برگزاری مسابقات ورزشی می‌توان عناصر وحدت آفرین را رصد و تقویت آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.