کاخ سفید از اظهارنظر درباره کشف کوکائین خودداری کرد

سخنگوی کاخ سفید از اظهارنظر در مورد کشف پودری سفید رنگ در یکی از بخش‌های این ساختمان خودداری کرد.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، در کنفرانس مطبوعاتی امروز چهارشنبه از اظهارنظر درباره اخباری که سرویس مخفی آمریکا (USSS) درباره کشف کوکائین در قسمت غربی ساختمان کاخ سفید گفته بود، خودداری کرد.

ژان پیر تاکید کرد که سرویس مخفی آمریکا در حال انجام تحقیقات در مورد این موضوع است و به همین دلیل دولت در مورد آن اظهار نظر نخواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد که کاخ سفید به تنهایی این رویداد را بررسی نمی‌کند. ژان پیر همچنین گفت که این ماده در منطقه‌ای پر رفت و آمد جایی که بازدیدکنندگان زیادی به آنجا می‌آیند پیدا شده است.

ژان پیر در ادامه تصریح کرد که کاخ سفید اطمینان دارد که سرویس مخفی آمریکا جزئیات بیشتری از این ماجرا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

آنتونی گوپلیمی سخنگوی گارد پلیس مخفی در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفت این پودر، یکشنبه شب در ساعت ۸:۴۵ دقیقه محلی پیدا شده و پس حضور فوری آتش‌نشانی در محل مشخص شده که این پودر سرشت مرگبار یا سمی ندارد.

سخنگوی سرویس مخفی کاخ سفید نیز اعلام کرد: اداره آتش نشانی دی سی برای ارزیابی فراخوانده شد و به سرعت تشخیص داد که این ماده غیرخطرناک است.

بخش غربی به عمارت اجرایی که رئیس جمهور جو بایدن در آن زندگی می‌کند متصل است، اما جو بایدن و خانواده‌اش هنگام پیدا شدن این پودر در اقامتگاه تابستانی کمپ دیوید بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار