افتتاح اجلاس دبیران استانی شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت در یزد

پارسانیا معاون اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از افتتاح اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت در یزد خبر داد.

پارسانیا معاون اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان در حوزه سازمان‌های مردم نهاد علاوه بر تکلیف قانونی که در صدور مجوز و نظارت برفعالیت آن‌ها دارد تا پایان برنامه ششم، هدف گذاری شد در سطح کشور به ازای هر هفت هزار نفر جوان یک سازمان مردم نهاد ایجاد شود.

او افزود: برای توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد برنامه‌های مختلفی از جمله رویداد همنام که هم بحث آموزش عمومی و هم تعامل که نیاز است بین مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد برقرار شود در نظر گرفته شده و همینطور بحث آیین صدور مجوز بازنویسی شد که صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد برای متقاضیان کمتر از ٢٠ روز تسهیل شود.

پارسانیا بیان کرد بیان کرد برای توانمندسازی تخصصی سازمان‌های مردم نهاد شبکه سازی سمن‌ها را به منظور همافزایی و توانمندسازی تخصصی سازمان‌ها در دستور کار قرار دادیم

او با بیان اینکه چهار هزار و ٣٠٠ سازمان مرد نهاد در سطح کشور وجود دارد گفت: برای شبکه سازی سمن‌ها ١۶ موضوع متناسب باظرفیت و توانمندی سمن‌های هر استان اتنخاب شده که استان یزد بعنوان استان معیین در شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت انتخاب شد.

پارسانیا اظهارداشت: شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت به مدت دو روز باحضور مدیران ستادی وزارت ورزش و جوانان، مسئولین استانی و دبیران استانی شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار