تلاش پنج تکواندوکار نونهال قمی برای ملی پوش شدن

رئیس هیات تکواندو استان قم گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان ایران در حالی برگزار خواهد شد که پنج تکواندوکار قمی برای ملی پوش شدن تلاش می‌کنند.

علی آهنی گفت: طی سال های اخیر فعالیت های خوبی در رده های پایه داشته ایم و اکنون پنج تکواندوکار نونهال قمی پس از آن که در مرحله قبلی انتخابی تیم ملی به موفقیت دست یافتند اینک برای حضور در مرحله دوم اعزام می شوند.

آهنی بیان کرد: تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در حالی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا در سال جاری آماده می کند که امید زیادی داریم قم نیز در تیم ملی نماینده داشته باشد.

رئیس هیات تکواندو استان قم با اشاره به این که مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی نونهالان ایران روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود بیان کرد: امیرعلی شیری در وزن اول، عرشیا تلخابی در وزن سوم، محمدمهدی خسروی در وزن چهارم به همراه محمدباقر محمدخانی در وزن ششم فردا و پس فردا به مصاف رقیبان خود می روند.

آهنی گفت: بلال سلیمانی، روح الله رضاپور و سعید جشنی‌لو به عنوان مربی تیم پسران قم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

رئیس هیات تکواندو استان قم با اشاره به حضور یکی از دختران تکواندو کار قمی در مسابقات دختران نیز گفت: مهسا مختاری در وزن ششم از هیات تکواندو استان قم با هدایت مونا دهقان‌نصیری به مصاف رقبای خود می‌رود.

برچسب ها: تکواندو ، نونهال قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.