اسماعیل هنیه: مقاومت در نبرد جنین، درسی فراموش نشدنی به دشمن داد

رئیس دفتر سیاسی جنبش پیروزی مقاوت بر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و عقب نشینی خفت بار اشغالگران از این اردوگاه را تبریک گفت.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای پیروزی رزمندگان مقاوت بر رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و عقب نشینی خفت بار نظامیان اشغالگر از این اردوگاه را تبریک گفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل هنیه گفت: با افتخار به دلاورمردان مقاومت در اردوگاه جنین و ساکنان مبارز آن که از مقاومت حمایت کردند و صفحه تازه‌ای از عزت و بزرگی را در مقابله با جنایت دشمن رقم زدند، سلام و درود می‌فرستم.

هنیه افزود: تمامی گزینه‌ها برای پشتیبانی از جنین و قهرمانان آن روی میز است و عملیات قهرمانانه تل آویو و آنچه در کرانه باختری شاهدش بودیم، صرفا گویای این بود که اقشار مختلف جامعه فلسطین در تمامی مناطق حامی جنین و پشتیبان آن در این نبرد قهرمانانه است و مقاومت گزینه راهبردی آنان برای پاسخگویی به جنایت دشمن و بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین است.

وی تاکید کرد: از طریق تمامی طرف‌ها پیام‌های واضحی به دشمن دادیم مبنی بر اینکه مقاومت در تمامی عرصه‌ها و میادین خود را خارج از نبرد جنین نمی‌داند و دشمن صهیونیستی باید سریعا تجاوز علیه اردوگاه جنین را متوقف کند.

در این بیانیه آمده است: به رغم شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان در حمله وحشیانه دشمن صهیونیستی به اردوگاه جنین، مقاومت درسی سخت و فراموش نشدنی به دشمن داد و تلفات سنگینی به آن وارد کرد و گذر زمان حجم خسارات و تلفات وارده به دشمن به دست مقاومت را مشخص خواهد کرد و این رژیم را وادار خواهد کرد از این پس هر گاه خواست به فکر جنایتی دیگر علیه ملت فلسطین باشد، تبعات آن را به خوبی محاسبه کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: به دشمن صهیونیستی می‌گوییم آن زمان که بدون پرداخت هرگونه هزینه‌ای علیه ملت فلسطین دست به جنایت می‌زد، دیگر به سر آمده و امروز جنین و قبل از آن نیز قهرمانان ما در خیابان‌ها و کوچه‌های کرانه باختری درسی فراموش نشدنی به رژیم اشغالگر دادند و آن‌ها نبرد سیف القدس را که مقاومت در سرزمین مبارک غزه علیه اشغالگران رقم زد، هنوز از یاد نبرده‌اند.

زیاد النخاله: ملت فلسطین ثابت کردند می‌توانند رژیم صهیونیستی را شکست دهند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی پیروزی رزمندگان مقاومت در اردوگاه جنین را بر دشمن صهیونیستی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: مردم فلسطین با شکست تجاوز رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین به پیروزی بزرگی دست یافتند. گردان جنین رهبری این پیروزی بزرگ را برعهده داشت و مردم فلسطین با اتحاد و حمایت خود از مجاهدان ثابت کردند که می‌توانند دشمن را شکست دهند.

النخاله تصریح کرد: مردم فلسطین ثابت کردند می‌توانند در هر رویارویی، از نبرد سیف القدس تا جنگ جنین، دشمن را شکست دهند. جنین و تمام ساکنان آن در این لحظات تاریخی ضمن حمایت از مجاهدان و گردان جنین اعلام می‌کنند که این عزت و افتخار تا پیروزی نهایی ماندگار خواهد بود.
وی در پایان پیام خود تأکید کرد: من همه ملت فلسطین را به منظور تقویت استقامت اردوگاه جنین، به انسجام و همبستگی ملی دعوت می‌کنم تا جنین همچنان الهام بخشِ انقلاب، مبارزه طلبی، جهاد و مقاومت باقی بماند.

گردان‌های القسام: رژیم صهیونیستی در محاسبات خود برای حمله به جنین اشتباه کرد

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به خروج خفت بار نظامیان رژیم صهیونیستی از اردوگاه جنین اعلام کرد: رژیم اشغالگر بدون هیچ دستاوردی و با شکست از اردوگاه جنین خارج شد و این تجاوز نتیجه‌ای جز حسرت و شکست مفتضحانه برای دشمن در پی نداشت. 

گذر زمان ثابت خواهد کرد سران رژیم اشغالگر در محاسبات خود برای حمله به جنین دچار اشتباه شدند و جنین و سایر شهر‌های کرانه باختری پس از این تجاوز دشمن، قدرتمندتر شده و به محلی برای زدن ضربات دردناک‌تر به دشمن تبدیل خواهند شد. 

اردوگاه جنین و رزمندگان آن بار دیگر درس سختی به رژیم اشغالگر دادند و ثابت کردند زمان به عقب باز نخواهد گشت و سرنوشت سخت‌تر و تلخ تری در انتطار دشمن است.

گردان جنین: مقاومت شکست سختی را بر دشمن در تمامی عرصه‌ها تحمیل کرد

گردان‌های قدس- شاخه جنین اعلام کرد: پیروزی بر دشمن در جنین، با همراهی گردان‌های شهدای الاقصی، گردان‌های عزالدین قسام و سایر رزمندگان فلسطینی تحقق یافت.

گروه‌های مقاومت فلسطین در جنین و در رأس آن گردان‌های قدس، باشکوه‌ترین حماسه‌ها را رقم زدند و شکست سختی را بر دشمن در تمامی عرصه‌ها تحمیل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بیخود قپی نیا جز حزب الله هیشکی نمیتونه نجاتتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
به امید نابودی کامل اسراییل و تشکیل فلسطین از بحر تا نحر
آخرین اخبار