انگلیس: با گسترش شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری مخالفیم

نخست‌وزیر انگلیس از مخالفت لندن با ادامه شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی خبر داد.

ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن حتی صدای کشور‌های غربی که بدونِ چون‌وچرا از سیاست‌های تل‌آویو حمایت می‌کنند را نیز در آورده است. این اقدامات افق آینده تشکیل دولت فلسطین را بر باد داده و همین امر باعث اعتراضات بین‌المللی گسترده شده است. 

به گزارش تله تریدر، «ریشی سوناک» نخست‌وزیر انگلیس امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد: «لندن مخالف هرگونه گسترش شهرک‌سازی‌های اسراییل در کرانه باختری رود اردن است و ما از کابینه این رژیم می‌خواهیم در تصمیمات خود در این زمینه تجدید نظر کند.»

وی در ادامه برای جلب نظر صهیونیست‌ها و جلوگیری از مکدر شدن خاطر آن‌ها با اشاره به حوادث روی داده در جنین اعلام کرد: «البته انگلیس از حق اسراییل برای دفاع از خود دربرابر اقدامات فلسطینیان حمایت می‌کند.»

حمایت لندن از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در حالی مطرح می‌شود که این رژیم در موج جدید توحش خود علیه مردم کرانه باختری، با حمله هوایی و زمینی به جنین ۱۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و ده‌ها تن را مجروح ساخت.

انگلیس پس از آن مخالفت خود را با ادامه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی اعلام می‌دارد که کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو در ماه ژوئن از موافقت خود برای ساخت ۵ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری رود اردن خبر داد.

«واصل ابویوسف» از مقامات فلسطینی اعلام کرده است چنین اقداماتی از سوی رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک‌سازی‌های در کرانه باختری به منزله اعلام جنگ سراسری علیه مردم فلسطین است و فلسطینیان هرگز زیر بار این موضوع نخواهند رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۵:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مرگ بر ان گلیس
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مرگ بر بریتانیای کبیر
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مخالفیم // یعنی هر کاری دلت میخواد بکن
آخرین اخبار