متخصصان ایرانی با تولید واکسن از مرگ و میرهای جدی جلوگیری کردند

نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: متخصصان ایرانی در ادوار مختلف همانند زمان کرونا با تولید واکسن از شیوع بیماری و مرگ و میرهای جدی جلوگیری کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی در بازدید از مؤسسه رازی و جلسه با اعضای هیأت رئیسه با تاکید بر اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مؤسسه رازی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: بر این اساس و با توجه به فرمایشات امام علی (ع) اساس اسلام علم است و دشمنان نیز با درک این موضوع، مراکز علمی و نیروی انسانی و محققان این مراکز را نشانه گرفته‌اند و تلاش می‌کنند بی دینی را مانند غرب رواج دهند.

او افزود: کشور ایران هم اکنون در جنگی آشکار و پنهان با دشمنان قرار دارد به طوری که صریحاً قد علم کرده و مخالفت خود را با جمهوری اسلامی اعلام می‌کنند و این به دلیل رشد علمی کشور است.

نماینده ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی تصریح کرد: حیطه فعالیت‌های مؤسسه رازی بی نظیر و بی‌بدیل است و نباید مأیوس شوید، در کشور همیشه این نیاز به شما احساس می‌شود که گاهی محسوس و گاهی نامحسوس است، ما نیز این اهمیت را میان مسئولان تکرار و یادآوری می‌کنیم.

او گفت: مؤسسه رازی از مهمترین مؤسسات تحقیقاتی زیرمجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است که در حوزه تحقیق و تولید فرآورده‌های بیولوژیک فعالیت دارد و در ادوار مختلف همانند زمان کرونا با تولید واکسن، از شیوع بیماری و مرگ و میرهای جدی جلوگیری کرده است.

هاشمی با تاکید بر لزوم حمایت از مؤسسه رازی گفت: در این حوزه لازم است از تریبون‌های مختلف از جمله روحانیون و ائمه جمعه بهره ببریم تا دولتمردان نیز از این طریق بیش از پیش در جریان اهمیت این مؤسسه و فعالیت‌های حیاتی آن قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.