تخریب ۱۷۰ واحد سازه غیرقانونی در خُلازیر

دادستان تهران گفت: ۱۰۰ هزار متر مربع مشتمل بر اراضی موقوفه، فضای سبز و ۲۳ ساختمان شش و هفت طبقه که به صورت غیر مجاز در منطقه ۱۹ ساخته شده بودند، تخریب و رفع تصرف شد.

 علی صالحی دادستان تهران گفت: ۱۰۰ هزار متر مربع مشتمل بر اراضی موقوفه، فضای سبز و ۲۳ ساختمان شش و هفت طبقه که به صورت غیر مجاز در منطقه ۱۹ ساخته شده بودند، تخریب و رفع تصرف شد.

صالحی اظهار کرد: در این مرحله از آزاد سازی، با همکاری دادسرای ناحیه ۳۷ تهران (انفال و ثروت‌های عمومی)، نیرو‌های فاتب و شهرداری تهران، ساخت و ساز‌های غیر مجاز منطقه ۱۹، معروف به خلازیر از دست متصرفین خارج و رفع تصرف شد.

دادستان تهران گفت: در آزاد سازی این مرحله، ۲۳ ساختمان مجموعاً به تعداد ۱۷۰ واحد ساختمانی که به صورت غیر قانونی ساخته شده بودند توسط نیرو‌های حاضر در صحنه، تخریب و از دست سودجویان آزاد شده است.

بر اساس این گزارش، طرح ملی آزادسازی منطقه خلازیر از ساعت ۴ صبح دوشنبه ۱۲ تیرماه شروع شد و با تخریب کامل سازه‌های غیر قانونی، پایان یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۲ تير ۱۴۰۲
تمام نقاط شهرها یک اداره شهرداری دارد و ناظر بر ساخت و سازها با گشت زنی و عکس ماهواره و اطلاع مردمی بنابراین جای تعجب دارد و خسارات وارده هم چیزکمی نیست.
آخرین اخبار