مردم بازوان توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: مردم یکی از قوی‌ترین بازوان توانمند ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در جلسه تعامل و همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رسانه با اشاره به ایجاد روحیه مسئولیت پذیری در جامعه گفت: باید تلاش کنیم که مردم در قبال جامعه خود مسئولیت پذیر باشند واین حس مسئولیت پذیری را درجامعه بالا ببریم و در امربه معروف ونهی از منکر یعنی نسبت به جامعه خود بی تفاوت نباشیم.


حجت الاسلام مظاهری اشاره به مطالبه گری صدا وسیما از مسئولان افزود:  در حوزه مطالبه گری از مسئولان به مردم نقش بدهیم و در برنامه‌ها مطالبات مردم مطرح شود که نتیجه آن امید آفرینی و حل مشکلات مردم باشد.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در این جلسه یکی از تکالیف صدا وسیما را کار قرارگاهی در حوزه رسانه دانست و گفت: صدا وسیما باید در حوزه رسانه ، محور این حوزه در کشور باشد تا بتواند از طریق تعامل با مجموعه‌ها ودستگاه‌ها و گروه‌های مردمی ومجامعی کار‌های رسانه‌ای جریان ساز در کشور را انجام دهد.

یوسف افشار نیاز افزود: مطالبه گری مردمی وفعالیت‌های گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف اگر نبود جامعه دچار هنجار‌های بسیار زیادی می‌شد که این مطالبه گری‌های مردم هم جلوگیری از منکرات و هم باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود.


محمدرضا یوسفی جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر هم در این جلسه با بیان اینکه وظیفه ما مقابله با جنگ ترکیبی است، درباره ترویج امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد  و گفت: میز‌های گفتمان و گفتگو در رسانه ملی افزایش یابد.


سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان هم گفت: این مجمع یک نهاد مردمی است و در طرح‌ها وبرنامه‌های میدانی از جمله تذکر لسانی و فعالیت‌های فرهنگی همیشه پیشتاز بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار